niedziela, 14 lipca 2013

Żyję.
Może nie tworze, ale na wasze blogi zaglądam.
Kiedy nowość? Mam nadzieję, że jeszcze w tym miesiącu. Bo wena ruszyła, ale chęci zanikły.
Wrócę tutaj i zakończę to opowiadanie, chociaż piszę dla dwóch, trzech osób.
Szkoda mi je zostawiać, w końcu to moje ostatnie Dramione. Chyba.
Wrócę z moim dziełem, takim tylko ode mnie. Nie jakąś od kogoś.
Jestem na Trzech Wspomnieniach.

edit.
Mam trzy strony nowego rozdziału, zmieniłam szablon i utknęłam w miejscu. Nie wiem, może to przez ten upał, który dobija? W NYC jest okropna wilgotność powietrza i w samym centrum miasta jest około 46 stopni w cieniu. Chciałabym uciec gdzieś, gdzie jest zima... Może, ale nic nie obiecuje, do 4 sierpnia coś się pojawi. A potem zobaczymy.

Pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. tantantan, nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny szablon! :>
    Czekam z niecierpliwością na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak tam ten rozdział się ma? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma dwie strony...
      Samej mi siebie szkoda.
      Jak zdam egzamin na prawo jazdy to go skończę. Obiecuje.

      Usuń
    2. Zdałam i napisałam rozdział. Efekt?

      Usuń

Obserwatorzy